შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
* წინასწარ განასაზღვრავს საჯარო გამოსვლის მიზანს (აუდიტორიის ინფორმირება, დაინტერესება, გადარწმუნება, პროვოცირება... ) არჩევს ტექსტის ტიპს, ენას და აგებს ზეპირი გამოსვლის ტიპს კონკრეტული ამოცანის მიხედვით.
* ითვალისწინებს აუდიტორიას (ვინ იქნება მსმენელი, რა სოციალურ-კულტურული ინტერესები და ცოდნის დონე გააჩნია აუდიტორიას, რამდენად იცნობს იგი
განსხვავებულ საკითხს და ა.შ.)
*წინასწარ მოფიქრებული გეგმის მიხედვით ( შესავალი, ძირითადი ნაწილი, დასკვნები) გადმოსცემს სათქმელს.
*საუბრობს კონკრეტული თემის სპეციფიკის შესაბამისი ცნებებით, ტერმინებით, ფრაზებით, რომლებიც თავადაც კარგად აქვს გააზრებული და სხვებსაც აგებინებს (აზუსტებს, განმარტავს, პარალელს ავლებს და ა.შ.)
No comments:
Post a Comment